1
234567

دوربین مداربسته برای خودرو

اگر شما هم به یک دوربین مداربسته امنیتی برای خودروی خود نیاز دارید و با هزینه های گزاف مدل های متنوع در بازار لوزام جانبی خودرو ها روبه رو شده اید ما به شما دوربین مداربسته بلک باکس Black box با امکانات فراوان از قبیل زاویه دید 140 درجه، وضوح تصویر 5 مگاپیکسل 1944*2592، وضوح دوربین 1080*1920، دارای سنسور G جهت ثبات تصویر، مانیتور 2.4 اینچی، پایه اتصال به شیشه یا نصب روی داشبورد، قابلیت تشخیص حرکت ماشین و ساپورت رم تا 32 گیگابایت، تصویر برداری در شب از طریق مادون قرمز و .... را پیشنهاد می کنیم که با قیمتی بسیار اثتسنائی می توانید آن را فروشگاه معتبر و دارای نماد الکترونیکی اعتماد تک سبد خریداری نمایید. بلک باکس خودرو دارای 7 روز گارانتی عودت وجه بوده و در صورت وجود کوچک ترین اشکالی تعویض خواهد شد که این ضمانت نامه نشان از کیفیت بالای محصول ارائه شده می باشد.

ادامه مطلب...

توری درب و پنجره مغناطیسی

درب توری مجیک مش ساخته شده از پارچه توری مانند بسیار مقاوم با 18 آهنرباست که به راحتی باز و بسته می شود و نیازی به استفاده از دست برای باز و بسته کردن ندارد.

مجیک مش ساخت کشور چین بوده و کیفیت خوبی دارد بدین صورت که در فصل تابستان در برابر نور و گرمای خورشید بافت خود را حفظ می نماید اما در صورتیکه دنبال یک درب توری بسیار با کیفیت تر و دارای سایز بندی هستید که از مقاومت بالایی در هر شرایط آب و هوایی برخوردار باشد می توانید درب توری ایرانی توریساز با 23 مگنت آهنربایی را خریداری کنید.

این درب توری دارای کیفیت بالایی در ساخت بوده و از آهنرباهای فوق العاده قوی و مقاومی نیز برخوردار است.

تولید کننده این درب توری که یک برند ایرانی است طراحی آن را کاملا مطابق با خانه های ایرانی انجام داده است و با هر درب و پنجره ای سازگار می باشد.

درب مجیک مش تک سایز بوده اما درب توری ایرانی دارای سایز بندی قابل انتخاب بسته به عرض درب یا پنجره منزل شما دارد. فروشگاه اینترنتی تک سبد تنها نماینده انحصاری فروش درب های توری مگنتیک توری ساز در ایران است و عرضه به سراسر کشور از طریق خرید آنلاین و پرداخت درب منزل دارد.

ادامه مطلب...

فروشگاه ساز اندروید

سایت مشابه دیجی کالا ،ساخت سایت دیجی کالا، شرکت طراح سایت دیجی کالا، طراحی سایت شبیه دیجی کالا   و ... عناوینی است که جستجوی زیادی در فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان دهنده محبوبیت و موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در میان عامه مردم بوده و بدیهی است داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پیشرفته مشابه سایت دیجی کالا می تواند تا حدی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشد.با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توسط تیم اختصاصی خود این سایت با عنوان شرکت نوآوران فن آوازه ، با هزینه های گزاف و به صورت اختصاصی برنامه نویسی، تولید و طراحی شده است و همچنین تیم این شرکت با تمرکز کامل بر روی سایت دی جی کالا همواره در حال توسعه و بهبود آن هستند، شاید از یافتن شرکت طراح سایت دیجی کالا نا امید شده باشید! ولی صبر کنید، جای درستی آمده اید! پونه مدیا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. پونه مدیا با توجه به درخواست روز افزون مشتریان جهت طراحی و پیاده سازی یک سایت مشابه دیجی کالا، اقدام به طراحی و تولید محصولی مشابه این وب سایت موفق نموده است که می تواند نیاز این دسته از مشتریان را مرتفع سازد. محصول فروشگاه ساز دیجی کالا شرکت پونه مدیا علاوه بر حفظ ویژگی های متنوع و پیشرفته خود و کیفیت در طراحی و پیاده سازی، ظاهر گرافیکی مشابه وب سایت دیجی کالا دارا می باشد. البته این تشابه تنها در ظاهر گرافیکی نبوده و محصول فروشگاه ساز  دیجی کالا از نظر امکانات و ویژگی ها نیز مشابه سایت دیجی کالا می باشد و حتی امکانات بیشتری نیز دارد. در واقع تیم پونه مدیا با طراحی یک قالب گرافیکی مشابه سایت دیجی کالا برای محصول فروشگاه اینترنتی خود توانسته است رویای داشتن یک سایت شبیه دیجی کالا را برای شما محقق سازد. سفارش محصول فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا پونه مدیا باعث می شود شما بدون دغدغه و نگرانی در خصوص ظاهر و گرافیک فروشگاه اینترنتی خود مستقیما بر روی کسب کار اصلی خود تمرکز نمایید و با سرعت بیشتری به سمت موفقیت حرکت کنید. علاوه بر داشتن یک فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، برای موفقیت کامل و رسیدن به فروش بیشتر و توسعه کسب و کار، فروشگاه اینترنتی و محصولات شما باید توسط مشتریان و از طریق جستجو پیدا و دیده شود. پونه مدیا با ارائه خدمات مشاوره تخصصی بازاریابی اینترنتی شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

طراحی سایت شبیه دیجی کالا برای چه مشاغلی مناسب است؟

محصول فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد بیشتر برای آن دسته از مشاغل که دارای تنوع و تعدد محصولات زیاد بوده و همچنین فرصت زیادی برای راه اندازی وب سایت خود ندارند مناسب تر می باشد. با توجه به اینکه نیازی به پیاده سازی اختصاصی قالب گرافیکی فروشگاه اینترنتی نبوده و قالب مشابه سایت دیجی کالا می باشد، زمان تحویل این فروشگاه بسیار کوتاه بوده و کافیست بلا فاصله پس از تحویل شروع به وارد کردن محصولات و مجموعه محصولات خود نمایید. باید توجه داشته باشید طراحی فروشگاه ساز  تنها نوشتن چند خط کد نیست، تجربه و تخصص در مدیریت و نگهداری از سایت فروشگاه اینترنتی همواره به عنوان بخش بسیار مهمی از یک پروژه طراحی فروشگاه ساز  حرفه ای و پیشرفته مطرح می باشد. پونه مدیا توانسته است با تولید محصولی با کیفیت و انعطاف پذیر و بکارگیری تجربه و تخصص خود در مشاوره راهبردی، تمامی نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشد. ویژگی ها و امکانات متنوع، انعطاف پذیری در عملکرد، قابلیت توسعه و ارتقا، امنیت و سرعت بالا، پنل مدیریت پیشرفته با کاربری ساده و ... محصول فروشگاه اینترنتی پونه مدیا را به انتخاب ایده آل شما تبدیل کرده است.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

داشتن یک فروشگاه آنلاین مزایای بسیاری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد. در فروشگاه آنلاین شما نیاز به اجاره مکان برای فروشگاه نیستید، در هر کجا و در هر ساعت می توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید و از خانه می توانید به میلیون ها مشتری دسترسی داشته باشید و بسیاری مزایای دیگر.

شما برای شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق به یک محصول عالی، یک وب سایت کاربر پسند و یک برنامه بازاریابی جامع نیاز دارید. اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنید، این مقاله را از دست ندهید:

بررسی محصول و طرح کسب و کار (Business plan)

  1. تصمیم بگیرید چه محصولی می خواهید بفروشید:

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، احتمالا یک ایده برای فروش عالی خود دارید. این را به خاطر داشته باشید که خیلی موارد در بعضی زمان ها گزینه خوبی برای فروش آنلاین هستند که ممکن است همان محصول در زمان دیگر اصلا ایده خوبی برای فروش آنلاین نباشد و غیر ممکن باشد. در هر صورت شما باید محصولی را انتخاب کنید که اعتقاد داشته باشید، ارزش زیادی دارد در غیر این صورت ایجاد ارتباط با مشتری برای شما سخت می شود. در اینجا چند سوال مطرح می شود:

  • آیا محصول مورد نظر فیزیکی است که احتیاج به حمل و نقل دارد یا محصول دیجیتال است که می توان از طریق اینترنت ارسال شود؟

آیا از هر محصول یک نوع وجود دارد (مثل آثار هنری) یا از هر محصول می توان انواع مختلفی وجود داشته باشد؟

آیا می خواهید طیف وسیعی از انواع محصولات را به فروش برسانید یا فروش شما به صورت تخصصی در زمینه یک محصول است؟

آیا خودتان محصول خود را ایجاد می کنید؟ در این صورت مطمین شوید تقاضای کافی برای آن محصول وجود دارد و یا با یک منبع مطمین برای فروش ارتباط برقرار کنید.

اگر قصد ندارید خودتان محصول را ایجاد کنید، به یک سازنده و تولید کننده خوب نیاز دارید. تحقیق در بین شرکت های مختلف برای پیدا کردن یک سازنده خوب برای ایده کسب و کار شما ضروری است.

تصمیم بگیرید که محصول شما قرار است به چه صورت حمل شود و به دست مشتری برسد. یک طرح برای حمل کالا خود از محل انبار تا رسیدن به دست مشتری داشته باشید. همچنین محل انبار محصولات و نحوه مدیریت آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

محصول خود را به صورت دقیق بررسی کنید و مطمین شوید که محصول شما در حال حاضر یک نیاز در بین جامعه است. با پرس و جو و تحقیق در فضای واقعی و مجازی می توانید در این مورد مطمین شوید. می توانید با بررسی جستجو محصول خود طی زمان در موتورهای جستجو از میزان درخواست محصول خود در بین کاربران اینترنتی اطمینان حاصل فرمایید.

برای این کار می توانید از گوگل ترند google trend استفاده کنید.

  1. یک خلاء و کمبود پیدا کنید

برای اینکه بتوانید در فروش موفق باشید لازم است محصول شما تفاوت و برتری مشخص نسبت به دیگر محصولات رقبا شما داشته باشد تا مردم بتوانند از بین کسانی که سرویس مشابه شما دارند، محصول شما را برای خرید آنلاین انتخاب کنند.

شروع به بررسی رقبا و نحوه تبلیغ آنها در فضای مجازی کنید. لازم نیست که محصول شما به صورت خیلی خاص از سایر محصولات متفاوت باشد. یک خلاقیت در بسته بندی، یک امتیاز در فروش محصول و همچنین پاسخگویی و ارایه خدمات به مشتری به صورت عالی می تواند یک امتیاز برای شما به حساب بیاید.

  1. در مقیاس کوچک بفروشید

قبل از اینکه شروع به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود کنید، محصول مورد نظر را در دیگر فروشگاه های اینترنتی قرار دهید و بررسی کنید میزان فروش محصول شما به چه صورت است. در اینجا شما باید به این موارد توجه کنید:

چه کسانی محصول شما را می خرند؟ یک کوپن تخفیف و یا هدیه رایگان در ازاء پاسخ به نظر سنجی کوتاه خود قرار دهید. بررسی اینکه این افراد از کجاها خرید آنلاین انجام می دهند. با چه قیمتی حاضر به خرید هستند. با قیمت های مختلف میزان فروش خود را آزمایش کنید. میزان رضایت مندی مشتری را بررسی کنید. آیا از بسته بندی خوبی استفاده می کنید؟ آیا روش حمل و نقل انتخابی شما مطمین است؟ آیا از محصول شما راضی هستند؟ آیا شما به خوبی محصول خود را معرفی کرده اید؟

  1. طرح کسب و کار Business plan خود را بنویسید

قبل از شروع مراحل باز کردن فروشگاه اینترنتی خود وقت خود را برای ایجاد یک طرح کسب و کار دقیق بگذارید، این کار به شما کمک خواهد کرد که قدم های لازم برای موفقیت در کسب و کارتان را پیدا کنید. هزینه های عملیات و طرح بازاریابی خود را مشخص کنید. شما در طرح برنامه کسب و کار خود لازم است به عوامل زیر دقت کنید:

هزینه های تولید (بسته به اینکه خودتان محصول را ایجاد می کنید یا از یک تولید کننده استفاده می کنید)، هزینه حمل و نقل، مالیات،حقوق و دستمزد کارمندان، هزینه برای خرید نام دامنه و هاست و تهیه فروشگاه اینترنتی و پشتیبانی.

  1. کسب و کار خود را به صورت قانونی ثبت کنید

بعد ار بررسی موارد بالا لازم است شما تجارت خود را رسمی کنید و یک نام تجاری برای خود انتخاب کنید و آن را ثبت کنید.

ادامه مطلب...

فروشگاه ساز اینترنتی

امروزه در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین 24 ساعته و خودکار یکی از پایه های یک تجارت موفق به حساب می آید. فروشگاههای آنلاین سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است. در سال های اخیر نیز این مسئله مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت های ایرانی قرار گرفته است. به طوری که فروشگاه های آنلاین متعددی با استفاده از اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوی ( CMS ) امروزه در حال ارائه خدمات به کاربران خود در ایران می باشند.  این فروشگاه ها در موضوعات مختلفی فعال هستند و انواع کالاها و خدمات از طریق آنها هر روزه در سراسر کشور عرضه می شوند، فروش انواع لباس ، صنایع دستی ، محصولات الکترونیک ، بسته های آموزشی ، کارت های شارژ و ده ها موضوع دیگر تنها بخشی از این فعالیت ها می باشند. به همین دلیل اطلاع از قابلیت ها و امکانات اسکریپت های مختلف فروشگاه ساز می تواند، بسیاری از مشکلاتی که مدیران فروشگاه های اینترنتی با آن روبرو هستند را مرتفع نماید.

انتخاب یک نرم افزار مناسب فروشگاه ساز ممکن است پیچیده باشد. می بایست ابتدا امکانات و قابلیت های این نرم افزارها را به یکدیگر مقایسه نمایید و بعد فروشگاه ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در زیر لیستی از بهترین فروشگاه ساز های رایگان برای شما آورده ام تا بتوانید راحتتر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. طراحی سایت فروشگاهی توسط این اسکریپت های رایگان بسیار ساده می باشد و کافی است دستورالعمل پیاده سازی هر کدام را بروی هاست خود دنبال نمایید.

معروفترین ماژول های طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

در این مقاله قصد داریم درمورد معروفترین سیستم های مدیریت محتوای طراحی سایت فروشگاهی صحبت کنیم و بصورت کامل توضیح دهیم.

1-prestashop : prestashop یکی از ماژول های معروف فروشگاه ساز می باشد که قابلیت تغییر یا اضافه کردن به سایت را دارد از این ماژول برای سفارش کاربران نصب می شود و می توان با استفاده از این ماژول حمل و نقل کالا برای ارسال به مشتریان، اعلام موجودی کالا و ارسال مستقیم مشتریان به درگاه پرداخت بانکی را به راحتی انجام داد.

2-zen cart:یکی از ماژول هایی که بسیار مورد علاقه کاربران است ماژول zen cart می باشد که برای فروشنده اصلی و شرکا می باشد. این ماژول برای پرداخت تخفیف ها و کوپن ها نیز استفاده می شود و به راحتی می توان آن را روی سایت نصب کرد.

3-zen maqick :یکی از ماژول هایی است که اضافه بر zen cart می باشد و دارای cms بسیار قوی می باشد.

4-digistore : این ماژول برای کسانی مناسب است که قصد فروش آنلاین محصولات خود را دارند Digistore ماژولی بر پایه و اساس osCommerce می باشد.

5- Jadasite: این ماژول بیشتر برای فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود زیرا دارای سیستم مدیریت محتوای قوی وفروشگاه ساز می باشد و همچنین کار با این ماژول بسیار راحت می باشد.

6- Open cart:این ماژول دارای قابلیت ویژه ای چون امکان نوشتن نظر بر روی محصولات توسط کاربران می باشد این ماژول یک سبد خرید آنلاین است که بهینه شده برای موتورهای جستجو می باشد.

7- Jcart: این یک ماژول بسیار راحت و روان جهت سیستم خرید ajax می باشد و دارای قابلیت پاسخ درخواست کاربر بدون نیاز به بارگذاری صفحه می باشد، پایه و اساس این ماژول jQuery  و PHP می باشد.

8- Magento:این ماژول قابلیت های زیادی دارد که یکی از مهم ترین قابلیت های این ماژول آدرس دهی صفحات بهینه شده برای موتور های جستجو می باشد.

9- Virtuemart: این ماژول فروشگاه ساز بر پایه و اساس joomla می باشد و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارای قابلیت های زیادی می باشد.

10- Ubercart: این ماژول صرفا برای دروپال است، یکی از سیستم های مدیریت محتوا که رایگان می باشد دروپال است. از این فروشگاه ساز می توان برای سایت هایی که دارای محصولات دانلود شدنی هست استفاده کرد.  ماژول دروپال امکاناتی دارد که می تواند با استفاده از فروشگاه ساز با آن کار کرد.

11- Oscommerce: این ماژول بیشتر برای پشتیبانی صفحه سفارش و سیستم سفارش گیری طراحی شده است بگونه ای که از واحد های پول و پرینت صفحات سفارش پشتیبانی می کند، ابن ماژول به راحتی قابل نصب روی هاستینگ می باشد.

12- Open For Business – Apache
اوپن سورس که دارای نرم افزارهای بسیاری از جمله Open Source ERP, Open Source MRP , Open Source E-Business / E-Commerce, Open Source CR, Open Source CMMS/EAM  می باشد.

13-Ecommerce Shopping Cart Software: این ماژول  تاحدودی برای مشاغل کوچک که قصد فروش آنلاین محصولات خود را دارند طراحی شده است و امکانات این ماژول برای مشاغل بزرگ کافی نیست.

14- AgoraCart: با استفاده از این ماژول می توان به راحتی ظاهر قالب سایت فروشگاهی خود را عوض کرد زیرا دارای سیستم بخش مدیریت css می باشد. این ماژول توسط Perl/MySQL طراحی شده است. قابلیت های دیگر این ماژول غبارتند از امکان روش های پرداخت متفاوت، تنظیمات نامحدود محصولات، سیستم مالیات بر اساس ناحیه و... .

15- CF Shopkart: سیستم فروشگاه اینترنتی Coldfusion است که بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته در صورتیکه 5 سال زمان صرف نوشتن این ماژول شده است.

سیستم سبد خرید دارای چند ماژول متفاوت با ویژگی های متفاوت است که برای شما در ادامه این مقاله توضیح می دهیم:

1- spree Commerce: این ماژول یک سیستم سبد خرید آنلاین می باشد که کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

2- nopCommerce: این ماژول دارای سیستم بسیار انعطاف پذیر برای تغییرات است و همچنین سیستم سبد خرید نیز می باشد این فروشگاه ساز بر اساس ASP.NET 3.5 و MS SQL 2005 طراحی شده است این فروشگاه ساز قابلیت فروش هر نوع محصولی را دارد.

3- StoreSprite: یکی دیگر از ماژول های سیستم سبد خرید(PHP/MySQL) می باشد و دارای قدرت بسیار زیادی است. این ماژول بصورت رایگان است و صفحات این ماژول شامل فوتر نیز می باشد. این ماژول امکانات دیگری مانند سیستم محاسبه حمل و نقل، سیستم نظردهی و رتبه سنجیhttp://www.ubercart.org/ محصولات و جمله سیستم محاسبه مالیات است.

4- tomatoCart: این ماژول را می توان در رده سیستم های سبد خرید جدید قرار داد که بر اساس  osCommerce نوشته شده است.

در این مقاله به معرفی بعضی از ماژول های خوب پرداختیم اما این ماژول ها دارای مزایای خوب و بد زیادی هستند که با مطالعه دقیق تر درمورد هر ماژول می توانید بهترین ماژول ها را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید.

فروشگاه آنلاین خود را بسازید

  1. یک نام دامنه ثبت کنید.

یک اسم کوتاه، جذاب و آسان برای یادآوری انتخاب کنید. این مورد را در نظر بگیرید که نام دامنه شما باید منحصر به فرد باشد. یک شرکت ثبت دامنه معتبر انتخاب کنید و شروع به جستجو نام های مورد نظر خود کنید. ممکن است نام انتخابی شما قبلا ثبت شده باشد. با کمی خلاقیت با اضافه کردن یک کلمه کوتاه به آن، یک نام جدید ایجاد کنید. بسیاری از شرکت های ثبت دامنه نیز پیشنهادات خوبی مشابه نام شما ارایه می دهند.

  1. یک سرویس میزبانی وب (هاست) انتخاب کنید

باید در این انتخاب دقت لازم را داشته باشید چون لازم است فروشگاه شما با سرعت بالا و بدون مشکل برای کاربر نمایش داده شود تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید. شرکت هایی وجود دارند که به صورت رایگان این خدمات را به شما ارایه می دهند ولی برای داشتن فروشگاه آنلاین لازم است از خدماتی که نیاز به پرداخت هزینه هستند استفاده کنید به دو دلیل:

برای توسعه فروشگاه آنلاین خود نیاز به افزایش فضای مناسب دارید، سرویس میزبانی را باید انتخاب کنید که امکان سفارش سازی برای سرویس هایی که برای برنامه نویسی فروشگاه خود انجام می دهید داشته باشد.

  1. طراحی وب سایت

طرح وب سایت فروشگاه باید به صورتی باشد که محصول را به خوبی به مشتری نمایش دهد. نیاز به افکت و طرح خاصی برای فروشگاه نیست و یک طرح ساده به مشتری برای انتخاب و خرید آسان تر بیشتر کمک می کند. از رنگ و فونت های محدود برای وب سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

  1. انتخاب نرم افزار فروشگاه ساز

یکی از مهمترین مراحل انتخاب درست یک نرم افزار فروشگاه ساز است که لازم است زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد انتخاب این نرم افزار داشته باشید زیرا انتخاب شما نقش مهمی در خرید مشتریان و موفقیت شرکت شما خواهد داشت.

فروشگاه سازی را باید هم نیاز امکاناتی که شما برای فروش نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد و هم مشتری بتواند یک خرید آسان و مطمین انجام دهد.

  1. ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

یکی از روش های آسان برای خرید اینترنتی، روش پرداخت آنلاین است که امروزه بیشتر کاربران این روش را انتخاب می کنند. باید مطمین ترین درگاه اینترنتی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش

سعی کنید از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده کنید. شبکه های اجتماعی سریعترین راه برای دسترسی به مخاطبان بسیار است. با آپلود عکس محصولات خود و ترقیب آنها به مشاهده فروشگاه خود می توانید فروش شما را در حد زیادی افزایش دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه.

جذب و حفظ مشتریان

  1. فروشگاه خود را به شبکه های اجتماعی متصل کنید. امکان لایک و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی رو در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید.

مشوق هایی را برای مشتریان خود ارایه دهید و تخفیف و یا هدیه رایگان برای کسانی که شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، قرار دهید.

مطمین باشید که اطلاعات خود را به روز نگه می دارید.

  1. ارسال ایمیل به مشتریان

محصول جدید، امکانات جدید و تخفیف های فروشگاه خود را از طریق ایمیل به اطلاع مشتریان خود برسانید. سعی کنید از مطالب مفید استفاده کنید. ارسال مطالب تکراری و خسته کننده باعث می شود تا اعضا از عضویت خبرنامه خارج شوند.

ادامه مطلب...

اسمارت واچ چینی ارزان

خرید اینترنتی و پستی اسمارت واچ چینی خود را از فروشگاه اینترنتی معتبر ما بخواهید

ادامه مطلب...

پاور بانک 20000 میلی آمپر

پاور بانک ها مشخصات و ویژگی های متفاوتی دارند که داشتن اطلاعات کافی درباره پاور بانک ها می تواند کمک زیادی در انتخاب و خرید یک پاور بانک اصل با قیمت ارزان و کیفیت بالا می کند. شاید با خود بگویید پاور بانک یا شارژر همراه اصلا به چه در می خورد وقتی شارژر خود موبایل هست؟ این سوال بسیاری از افراد بوده که دلیلی برای خرید پاور بانک نمی بینند اما در اصل همراه داشتن یک منبع شارژ که هیچ نیازی به اتصال به برق و شارژر ندارد می تواند در خیلی جاها به ما کمک کند.

ادامه مطلب...

عینک آفتابی ریبن ویفری

عینک آفتابی ریبن ویفری شفاف و دودی در این چند ساله بسیار پر طرفدار بوده است. شما هم اگر تمایل به خرید عینک ویفری دارید با ما همراه شوید.

ادامه مطلب...

عینک آویاتور

خرید عینک آویاتور یا خلبانی خرید عینک افتابی پر طرفدار در سراسر دنیاست.

ادامه مطلب...

ray-ban

 

Ray-Ban is a brand of sunglasses and eyeglasses founded in 1937 by American company Bausch & Lomb.[1] The brand is best known for their Wayfarer and Aviator styles of sunglasses. In 1999, Bausch & Lomb sold the brand to the Italian Luxottica Group for a reported $640 million.[2]

 

ادامه مطلب...

فروشگاه عینک ریبن

فروشگاه عینک ریبن عرضه کننده انواع عینک آفتابی مارک ریبن با طرحهای مختلف است خرید عینک آفتابی ریبن لز فروشگاه عینک ریبن فرصتی عالی برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه مارک است .

ادامه مطلب...
1
234567